вторник, 24 января 2017 г.

ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ

Педагогічний процес у МАН мас свої особливості, які відрізняють його від звичайних уроків у школі. І, перш за все, це те, що плани й програми секцій охоплюють галузі знань і практичної діяльності, які виходять за межі уроку, враховуючи індивідуальні інтереси та можливості конкретних учнів. Тому навчаючись у секціях МАН учні мають можливість:
    виявляти та розвивати здібності до оригінального, нестандартного розв҆язку творчих завдань;
формувати аналітичне й критичне мислення у процесі досліджень;
розвивати цілеспрямованість й систематичність;
усвідомити  значущість своїх дій;
самостверджуватись як особистість.
Заняття у секціях особливі. Значні зусилля від керівника та учнів вимагає конкурс науково-дослідницьких робіт, який відбувається у три етапи:
 написання науково-дослідницьких робіт;
 виконання контрольної роботи з хімії;
 захист науково-дослідницьких робіт.

Комментариев нет:

Отправить комментарий